poniedziałek, 17 listopada 2008

grudzień

Na spotkanie w Warszawie mamy dwa terminy, a właściwie może nawet cztery. weekend 5-7 lub 19-21 (opcja piętek/sobota lub sobota/niedziela). wypowiedzcie się, który wam bardziej pasuje. i to szybko, bo 5-7 to w sumie JUŻ!

Jeśli chodzi o miejsce będzie to najprawdopodobniej szkoła w której mamy harcówkę, ewentualnie HOS (Harcerski Ośrodek Szkoleniowy) ale nie jestem pewna na ile się da go załatwić.

Jeśli chodzi o kabelki, wzmacniacze itp. to ja niczym takim nie dysponuje i nie wiem o nikim kto by dysponował, ale zmotywuje Sławka żeby wszedł na tą stronę i poczytał to co tu jest i się wypowiedział, bo może ja o czymś nie wiem.

13 komentarzy:

Afro pisze...

5-7 z soboty na niedziele :)

Afro pisze...

w szkołach zazwyczaj są wzmacniacze;)

Piotr pisze...

Mieć, a pożyczyć to dwie różne rzeczy. Bardzo wątpię, gdyby szkoła pożyczyła nam coś takiego -- nigdy w życiu nie spotkałem szkoły skłonnej do czegoś takiego :P

Afro pisze...

ja do takiej chodziłem:P nawet mi do domu pożyczyli:p

Piotr pisze...

Mi bardziej odpowiada opcja 19-21, piątek/sobota.

Kasia pisze...

Z mojej strony 19-21 odpada. Jeśli już to 5-7 z soboty na niedzielę. Jeśli w ogóle... Heh, stanowczo za mało tego czas jest :(

ankajot pisze...

dla mnie tez lepszy raczej 19-21...

Afro pisze...

no to jest 2:2 ;) kto da więcej? :)

Afro pisze...

Kinga może tylko 5-7 :/

Justyna pisze...

Ja chyba 5-7 jejus, w ogóle ostatnio tak wszystkiego duzo ze zadnego prawie weekendu nie mam wolnego =] Pozdrawiam i załuje ze nie mogłam byc na ostatnim spotkaniu...

ankajot pisze...

PODSUMOWUJĄC: 6-7 (sobota-niedziela) w Warszawie. Szczegóły wkrótce.

ankajot pisze...

http://www.wgorach.art.pl/koncerty.html

WARSZAWA, koncert "W górach...", Politechnika, Mała Aula - 7 grudnia

ktoś się pisze...? :) :) :) biorąc pod uwagę ze średnio codziennie przechodzę obok małej auli obczaję co i jak :P

ankajot pisze...

http://www.wgorach.art.pl/koncerty.html